laupäev, 4. detsember 2010

Jõulutunne...

Mis loob tõelise jõulutunde? Kirjutasin siin alguses kuidas koju erinevate aroomidega seda mõnusat tunnet tekitada.
Täna on lõpuks mu palveid kuulda võetud ja hommikust saati sajab meil vahelduva eduga lund, tõeliselt ilusat ja laia lund, nii tihe tihe lumesadu, käisin õues ja nautisin seda imelist puhtust, nii mõnus. See on üks kindel asi, mis minus jõulutunnet suudab tekitada, lai valge lumesadu, kui maa on puhas ja valge. Eriliselt kaunis.
Kuna mina olen eriline jõuluootaja tüüp, siis mul peab kodu olema  ikka enne jõulu pikalt kaunistatud, nii on ka sel aastal, enne esimest adventi oli juba pisut üht- teist tehtud ja nii jääb kuni Kolmekuningapäevani.

Jõulukaunistused aitavad mul erilist meeleolu luua. Sel aastal on siis kasutusel sinised- valged toonid.
Kuuske  meie pere enam koju ei too, kuna oleme otsustanud, et las kuused kasvavad metsas, milleks nende elu lõpetada, selleks et inimene oma egos saaks mõned päevad tunda kuuse lõhna toas. Arvan, et jõuluhubasust saab luua ka ilma elus kuuseta. 
Mulle meeldib elus küünlatuli ja kasutan ka elektriküünlaid, viimased jätan ikka põlema ka nii, et oleks hea koju tulla, kui tuled juba põlevad - tekib tunne, justkui keegi ootaks Sind.
Mõnusat jõuluootust!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar