kolmapäev, 8. detsember 2010

Rahulolu aasta

Nagu ikka on tavaks saanud, tehakse just detsembrikuus aasta kokkuvõtteid ja vaadatakse ja meenutatakse möödunud aastat, oli selles miskit erilist, midagi märkimisväärset. Mis juhtus ja mida oleks tahtnud teisiti teha.
Kuigi aasta ei ole veel päris läbi ja kuu võib endaga kaasa tuua veel igat sorti üllatusi, arvan, et mina võin oma aasta kokku võtta ja endaga rahul olla. See aasta on minu jaoks olnud eriline selles suhtes, et 1. veebruaril alustasin enda tervise paranduse programmiga. Aasta alguses ei osanud aimatagi, et suudan kogu selle ettevõtmisega aastalõpuni vastu pidada. Olgugi et vahelduva eduga. Sest on ka muid tegemisi ja toimetamisi ja alati lihtsalt ei jää aega niipalju, et kõike plaanitut ette võtta. Nimelt alustasin veebruaris igapäevase 10- kilomeetrise kõnniga. Tänaseks olen läbinud 1790 km ja mis kõige magusam kogu selle asja juures on, on boonus, ma olen kaotanud oma kehakaalust 17 kg. Jess, jess, jess!!! See on see kõige parem tunne, mis kogu ettevõtmist kroonib. Kuigi konkreetseid sihte ma endale ei seadnud, võin olla väga väga rahul saavutatuga. Lisaks heale enesetundele on kõndimise aeg meeletult hea koguda mõtteid ja klaaritada aju, maandada pingeid ja olla iseendaga. See on parim kvaliteetaeg enda jaoks üldse.

Suurim ettevõtmine ja eriline sündmus, mida olin kaua kaua aega planeerinud ja selleks eeltööd kõvasti teinud ja sugupuud uurinud oli kindlasti meie suguvõsa esimene suur kokkutulek, see jääb kindlalt seda aastat kroonima. Seda üritust võib lugeda igati kordaläinuks.

Kuigi aasta teine pool oli lähedaste kaotuste poolest väga raske, eriti aasta lõpp, kus tuli mulda sängitada mitmeid sugulasi ja sõpru, ongi just kõndimine andnud seda jõudu, et kõigega toime tulla ja edasi elada. Kogu oma kurbuse ja leina olen suutnud ära kõndida.
Soovitan kõigile, looduses veedetud aeg on parim ravim endaga toimetulekuks ja igapäeva muredest vabanemiseks. Minge ja kõndige. Nautige väikesi asju enda ümber. Nautige elu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar