esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Esimene euroemotsioon....

Kena ja head uut aastat veelkord!
Täna siis sain kätte oma esimese euroemotsiooni:) tegelikult täiesti emotsioonitu üleminek minu jaoks:) hoopiski.....
Olen ka nii mugav, et kasutan niikaua maksevahendina kroone kui mul neid sularahana kotti jäänud on ja isegi ei häbene seda öelda.
Algselt arvasin, oma naiivsuses, et üleminukuga ja hindadega end kursis hoida on lihtne, sest pidi ju olema suurelt hinnasildil eurohind ja väikselt kroon. Või olen ma millestki valesti aru saanud....
Igaljuhul meie tagasihoidliku väikelinnakese suurim pood ei ole aru saanud kuidas eurohindade kajastamine ja sellele üleminek toimuma pidi. Poes on tõeline, ei oskagi öelda, mis asi. Pudru ja kapsad???? Igal juhul mina, kes ma olen alati kassas vaadanud ja kontrollinud kaupade hindasid, sest meie poe kassiirid on vilunud meistrid näpukate tegemises enda kasuks, mina ei suutnud täna isegi saalis aru saada mis toimub. Enamus hindasid olid endiselt kroonides, väga palju kaupu oli üldse hinnasiltideta, mõned olid ainult euro siltidega ja no ma ei liialda, kui ütlen, võib olla mõnikümmend asja, millele pilk pidama jäi, oli  siis nii  nagu peab, sildistatud, suurelt hind eurodes ja väikselt siis kroon all.... Ma saan aru küll, et üleminek nõuab tööd ja vaeva, eriti sildistamise puhul, aga ikkagi...
Nii et isegi parima tahtmise juures minul ei õnnestunud täna küll ennast kursis hoida, kas meie pood on üle läinud vanade hindadega või hoopiski on toimunud vaikne ja salajane hinnatõus.... Seega võtsin vajalikud asjad ja lihtsalt tuimalt marssisin kassasse. Lootus jääb, et kassasüsteemides olid hinnad õiged... kuigi kogemustest võib öelda, et ka need pole alati olnud õiglases suhtes, saali ja kassa hinnad erinevad meil sageli:(
Vot selline lugu siis selle euro tulekuga!
Aga kassiir oli kena neiu, küsis viisakalt kõigilt, kas maksate kroonides või eurodes ja raha tagastamisel ei olnud mingeid probleeme.  Kuigi neiu suutis öelda 0,75 € senti tagasi andes, tagasi 75 eurot????
Pedant nagu ma olen, ei jätnud ma asja kommenteerimata aga see oli naljakas:) Aga küllap nad õpivad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar