teisipäev, 1. veebruar 2011

Sa laula mulle ilusad unelaule!

Sa laula mulle ilusaid unelaule!
Mu armsam! Sest väsinud olen ma!
Las jõuda kõik elus nii suurele aule,
kes vaiki – ei nuta, ei naera ka!
Kes vaiki kui kivised uulitsad, majad,
teed, tuled ja kirikutornid sääl.
Kui sügise udused taevarajad –
kui tähed Linnutee radade pääl.
Mul õitsevad lilled ja põlevad tuled:
mu armas! Laps väikene olen ma!
Teel kardan – must öö minult küsib: kust tuled?
Maas pori sees tahaks ma puhata!
-------
Mul kitsad ja väikesed kingad on jalas, 
ei tea, kus linnas nüüd elan ma!
Kus, kodus või korteris, ilmas salas:
Sind armsamat otsinud, ootnud ma!
Mul olivad kihlused! Igavest aega, 
ju tunnen ja armastan armsam Sind,
kuid Sinul ei olnud – ei aega praegu,
ei hoolt ega armu. Oo, mõistaks Sa mind!
Sa laula mulle ilusaid unelaule,Mu armsam! 
Sest väsinud olen ma!Las jõuda kõik, elus, 
nii nii suurele aule 
– Kes vaiki, ei nuta, ei naera ka!
Marie Heiberg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar