kolmapäev, 4. jaanuar 2012

Õige käitumine?

Kas me oskame alati õigesti käituda?? Mina vist ei oska..... veendusin täna. Ja milline on õige käitumine ja kelle jaoks õige ja....Niipalju mõtteid..... ja seda kõigest kahe võõra inimese omavhelisest suhtlusest, kus mina olin lihtsalt kõrvalseisja, kuulaja, vaataja......
On olukordi, kus tahaks sõna võtta või aidata aga... ei oska, lihtsalt ei oska....... sest pole nagu sõnugi ja mõte kiilub sellisest inimeste käitumisest kinni ja ....
Tänane õhtu tekitas miljon ja üks mõtet.
Kui Sa näed, et kedagi solvatakse, lausa otse ja paljude inimeste silme all, siis mida teha???
Sa näed, et inimestel on miskit justkui omavahel klaarida ja seda võiks väga vabalt ja diskreetsel moel  isekeskis teha aga seda tehakse avalikult, pealtvaatajate silme all, siis.... ma saan aru, et see on ühele osapoolele võib olla närvikõdi pakkuv ja isegi ehk huvitav või suisa erutav, kes sedagi teab..... samas, teisele poolele, no ma ei tea, lausa ikka solvav, siis kuidas käituda?? Kas jääda kõrvalseisjaks?? Vaikida?? Võtta sõna?? Need mõtted jäävadki mu sisse täna õhtul, jäävad ja ma ei leiagi neile vastuseid, hetkel, kahjuks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar