esmaspäev, 2. jaanuar 2012

Möödunust ja uuest.

Tänaseks on jälle üks aasta paljude seast saanud ajalooks, paljudele ilusaks, paljudele valusaks, kuidas kellelegi… väga paljudele inimestele aga tavapärane ja mitte millegagi üllatav....
Minule oli aasta nagu iga teine, laps lõpetas gümnaasiumi, mina ise sain oma ihaldatut tööle aga samas kaotasin ka, nii mõndagi..... kahjuks. Aasta tõi mu ellu uusi toredaid inimesi, oli toredaid ja meeldejäävaid kohtumisi, oli enesetäiendamist ja õppimist...... justnagu kõike oli. 
Mäletan ülemöödunud aasta lõpust, kuidas tegin plaane möödunud aastaks ja nii huvitav kui see ka pole, suurema osa neist ootustest ja lootustest ka täitus sel aastal, ainult imepisike osa ja paar üksikut soovi jäi teostamata, täna loodan, et see imepisike osa mis olemata ja tulemata jäi tuleb sellel aastal ja ma ootan mõnuga, kunagi ta ju peab tulema. Lisaks sellele olen julgenud ikka  püstitada uued eesmärgid ja sihid, võib olla anda enesele ka mõned lubadused... võib olla. Tegelikult ju ikka andsin ka :D

Võib olla on need pigem ootused, mis võiksid täituda kuigi väidetavalt on ju nagunii  meil kõigil oma saatus, ja mis tulema peab see tuleb, kuid siiski, äkki suudame natuke suunata ja juhtida või siis ehk mõjutada oma saatust, kes teab...
Öeldakse, et uue aasta uned lähevad täide, saame näha. Ma pole eluski nii selget und näinud, kui sel uue aasta ööl.
Vana aasta õhtul põletasin kolm märksõna, mida sellesse aastasse enam kaasa võtta ei tahtnud, eks näis, kas ja kuidas sujuma hakkab. Arvan, et olen teinud nii mõndagi, et oma saatust suunata, nii, vanarahva kombe kohaselt. Loodan siiralt, et see aasta tuleb parem ja teguderohkem kui möödunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar