reede, 6. jaanuar 2012

Armastusest

Tahaks olla vaid Sinuga ja Su lähedal.
Tahaks olla Su embuses ja emmata Sind.
Tahaks panna oma pea su sülle,
et vaikides teineteisele otsa vaadata.
Tahaks unustada hetkeks kõik muu
ja olla vaid teineteisele.
***
Ma tulen tähtede tagant
Sinise vikerkaare pealt
Ma tulen aegade toega,
Et öelda Sulle: "Sind armastan ma!"
Ma tulen tähtede tagant
Sinise vikerkaare pealt,
et näha su silmi
ja kutsuda Sind endaga.
***
Su arm on roos, kui ruske roos, mis õide puhkes vast,
see nagu  imeline laul ei lakka kordumast.
Kui ajutiselt lahkudki, mu arm, mu ainuke - 
ükskõik kui kaugelt alati mu juurde leia tee.
***
Lilledest armastan roose
sõpradest armastan sind
ütle keda armastad sina
roose, teisi või mind
***
Oled õunapuu õite valgus,
Mitte lõpp, vaid alati algus.
Oled kastaniküünalde roosa,
Ja kokku nii luule kui proosa.
Oled sireli kohev sülem,
Nii üllas, siiras ja ülev,
Pääsusilmade lillakas silm
Ja Eestimaa tujukas ilm.
Oled hurmav kui piibeleht,
Oled ainulaadne, oled eht!
***
Oled allikas, mis ei kuiva,
Oled lauluviis, mis muudab rõõmsaks tuima,
Ole ikka, kes sa olnud seni, minu kallis ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar