reede, 26. november 2010

Unenäod...

Täna on siis kaunis reede, päike sillerdab ja õues külma -8 kraadi. Mõnus. Jäin mõttesse nende öiste unenägude suhtes, mis eile mõndagi ette kuulutasid ja mis tänase ööga nagu järjejutt mu juurde tagasi tulid.
On ju teada erinevaid lahtiseletusi sellest, kui sind unenägudes külastavad surnud. Kummastav on see, et kaks viimast ööd on olnud nagu mingi alateadlik hüvastijätt ja lahtiütlemine kurbusest ja leinast. See on siis ka üle kandunud minu reaalsesse ellu hetkel.
Inimesed, kes mind on külastanud mu unenägudes on olnud minu elus väga väga tähtsad, kui mitte just kõige tähtsamad neist, kes manalateele läinud... Olen mõlgutanud omi mõtteid, mida nende inimeste teated mulle tähendada võiks, mida nad mulle veel öelda tahavad ja miks nad end nüüd just ilmutavad?
Oh, kes küll teaks.......

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar