pühapäev, 28. november 2010

1. advent

Tere hommikust Eestimaa!
Ilusti kõlab, eks ole. Tegin hommikukohvi valmis, mmm, mis mõnus lõhn ja naudin pühapäeva hommikut, esimest adventi. Süütasin ka küünlad, jah, küünlad, mulle meeldib kui neid põleb palju, mitte nii nagu tavaks, esimesel advendil üks küünal, teisel kaks jne... Advendiajal põletan küünlaid just niipalju kui kodus olen.
Isegi minu armas kass, kes alguses küünlaleeki pelgas istub kössis täna kummutil ja vahib leegi väbelust. Nii armas. Ehk saab ka tema aru, et on jõulurahu.
Täna ei tahakski kohe eriti midagi ette võtta aga siiski hakkan täna tegema jõulukaarte, sest vaim on valmis ja mõte liigub.
Eile võtsin käsile uue raamatu, Peep Vainu "Kõige tähtsam küsimus".
Nagu mu üks hea uus tuttav, tervitused Sulle, Ester!!! tegi seda raamatut esmakordselt käes hoides, tegin nagu ahvipärdik järgi, lõin raamatu lahti suvalisest kohast!!!
See oli  minu jaoks huvitav lõik, arvestades viimaste päevade sündmusi ja otsuseid?
Oli kaks küsimust ja need kõlasid uhkelt: Kuidas sa igal juhul võidad? ja Kas see on nüüd otsus? Naljakas, ma arvasin et olen kindlameelne. Lugedes aga tol hetkel neid kahte lõiku, jäin minagi mõttesse.
Aga lõpus kõlas uhke hüüdlause: "Ebaedu ei ole olemas!" Ma usun sellesse ja kui rasked ka otsused ei oleks, usun, et eluga tuleb minna edasi, mitte tammuda paigal.

Ilusat ja rahulikku esimest adventi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar