laupäev, 26. märts 2011

Albert Einstein

  • Mul ei ole ühtegi erilist annet. Ma olen lihtsalt uudishimulik.
  • Ma ei mõtle tulevikule — see saabub piisavalt kiiresti.
  • Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi.
  • Riik on loodud inimese jaoks, mitte inimene riigi jaoks.
  • Kunagi ära jäta meelde asju, mida saad vaadata raamatutest.
  • Geniaalsuse ja lolluse vahe on see, et geniaalsusel on omad piirid.
  • Minevik, olevik ja tulevik on ainult illusioonid, kuigi väga visalt püsivad.
  • Jumala ees oleme kõik võrdsed — nii tarkuse kui ka rumaluse poolest.
  • Teadus ilma religioonita on lombakas, religioon ilma teaduseta on pime.
  • Kuni eksisteerivad suurriigid, on sõda vältimatu.
  • Probleem ei ole aatompomm, probleem on inimese süda.
  • Kõige keerulisem asi maailmas on mõista tulumaksu.
  • Ainult kaks asja on piiritud - universum ja inimlik rumalus.
  • Haridus on see, mis jääb alles kui kõik koolis õpitu on ununenud
  • Loogika viib sind punktist A punkti B, kujutlusvõime aga kõikjale.
  • Kõige arusaamatum asi maailma kohta on, et see on arusaadav.
  • Kes pole ühtegi viga teinud, pole ka kunagi midagi uut proovinud.
  • See on ime, kui pärast kooli lõpetamist on inimesel säilinud uudishimu.
  • Üldine arvamus on eelarvamuste kollektsioon, mis saadakse 18 eluaastaga.
  • Sa ei saa millestki ennem aru, kui pole seda oma vanaemale seletanud.
  • Ma pole iial arvanud, et teised võtavad neid niivõrd rohkem tõsiselt, kui mina seda tegin.
  • Hullumeelsus - see on korrata ühte ja sama asja ootuses saada erinevaid tulemusi.
  • Unistamine on palju tähtsam kui tarkus, kuna tarkusel on piirid aga unistamine on piiritu.
  • Ära muretse oma raskuste pärast matemaatikas. Ma võin kinnitada, et minu omad on ikka suuremad.
  • Elada võib kahte moodi. Üks on nõndaviisi, justkui poleks miski ime. Teine on see, et kõik meid ümbritsev on imeline.
  • Kuni matemaatiline reegel peegeldab reaalset tegelikkust, pole see täpne; kuid nii kui matemaatiline reegel on täpne, ei peegelda see reaalset tegelikkust.
  • Lõpmatud on vaid maailmaruum ja inimlik rumalus, seejuures on mul kahtlused esimese lõpmatuse suhtes.
  • Teaduslikus mõtlemises on alati olemas luule element. Tõeline teadus ja tõeline muusika nõuavad samalaadset mõtteprotsessi.
  • Ükski eesmärk pole nõnda kõrge, et õigustaks väärituid vahendeid selle saavutamiseks.
  • Ärge kunagi tegutsege südametunnistuse vastu, isegi siis, kui seda nõuavad riiklikud huvid.
  • Fantaasia on teadmisest tähtsam.
  • Lõppude lõpuks pole surra samuti halb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar