pühapäev, 5. veebruar 2012

Testosteroon

Siis taas mängukavas ja käisin vaatamas, kuna varasemalt ei ole olnud mahti minna..... etendus täissaalidele ja juba väga pikka aega. Ja mitte ainult Eestis. Teadupärast ka Poolas ( autor on poolakas) on see etendus suure publikumenu osaliseks saanud.
Samas, kui kriitikud ja ajakirjanikud, vastavalt siis kas mees- või naissoost, on etendust materdanud kõik, et nii roppu, seksistlikku ja labast asja üldse mängitakse ja igaüks oma sugu kaitstes :)
Mis mõtteid see siis tekitas? Ma ei lugenud nüüd vahetult enne etendust ühtki arvustust, kuigi teadsin varasemast, mis mind ees ootab. Mulle ei ole kunagi endale ka meeldinud ropud etendused, ja ometi, see oli ikka suhteliselt ropp..... ja veel rohkemgi, samas, pikitud asjalike- teaduslike lahtiseletustega, mis siis natuke asja tasakaalustas. Ja professor Sitikas..... no uskuge või mitte, Agu Andersoni üks paremaid rolle, minu  jaoks.
Kui te küsite kas mulle meeldis, siis jah. See oli väga hea ja hästi mängitud komöödia. Meestemäng oli tasemel ja ütlen ausalt, sellist publiku naeru, mis kestis kogu etenduse ajal, kilkeid ja aplausi mina varem oma elu jooksul kuulnud- näinud ei ole.
Muidugi  mis puutub näitlejatesse, siis nimed ju räägivad iseenda eest...... Raivo Rüütel, Agu Anderson, Sepo Seeman, Tambet Seling, Lauri Kink, Jaanus Mehikas ja Veljo Reinik.
Seega, kõik, kes suudavad taluda allapoole vööd nalju ja pilkeid, ei pelga laval näha püksata mehi, võivad seda tükki vaatama minna. Ja kindlasti mingegi. Ma soovitan soojalt. Meil on üks elu elada, ja me ei saa olla esteedid igavesti, vahel võib lasta ka ennast lõdvaks. Ja isegi esteete tuleb vahel raputada!
Häid teatrielamusi!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar