esmaspäev, 5. märts 2012

Kui on segased ajad.....

.... siis on kogu elu häiritud, ka uni kaasaarvatult. Ega muidu vist hommikul kell viis siin ka ei kirjutaks.
Vahel on tunne, et kõik sujub ja hakkab tasa, tasa ülesmäge liikuma, kuid siis kellegi soovil, tekivad ikka mingid jamad ja tagasilöögid. Siis peatud hetkeks, mõttehetkeks, võtad jälle aja maha ja vaagid asju selge mõistusega ja mõtled ja mõtled ja, ......kas need asjad peavadki siis nüüd just nii olema??? Kas nad peavad just minul nii olema??? Kas vahel lihtsalt ei võiks ka kohe hästi minna??? Ma ei tea, öeldakse, et iga halb on millegi jaoks hea.... ma olen sellele palju kordi ka varem mõelnud, kas ikka on. Mida siis ikka neist tagasilöökidest õppida, eks neist ole ju juba ka õpitud piisavalt. Palju neid veel tuleb??? Ma ei taha neid enam.
Positiivselt mõtlevana muidugi annan ma endale aru, et kogu see eelnev tekst peaks olema nii: Ma olen elu õppetundidest piisavalt õppinud, ma tahaksin neid tarkuseteri ja teadmisi nüüd oma elus edaspidi rakendama hakata ja elus edasi liikuda :) Eks ole, kõlab ju palju paremini!
Aga .... vahel tahaks ka lihtsalt mõelda ja ennast välja elada ja mitte positiivselt vaid just küsimuste vormis. Olgu see siis või negatiivne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar